Okunma: 544 Kez Görüntülendi
Başkan Selvitopu, dijital hizmetleri artırmaya devam edeceklerini vurguladı.
Karabağlar Belediyesi’nde E-Beyan Dönemi
Koronavirüs salgını günlerinde vatandaşların evden çıkmadan hizmet almalarını amaçlayan Karabağlar Belediyesi, bunun için dijitalleşme çalışmalarını hızlandırdı. İnternet ortamında verilen hizmetlere son olarak beyan değeri işlemleri de eklendi. Bu kapsamda vatandaşların resmi kurumlara verilmek üzere talep ettikleri taşınmazlara ait beyan değeri, ilgili kuruma Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) adresi üzerinden iletiliyor. Ayrıca talep sahibine de bilgi veriliyor.
Tüm dünyada olduğu gibi ülkemizde de etkisini artırarak sürdüren koronavirüs salgını, hizmet sunuş biçimlerini de değiştirdi. Salgın ülkemize sıçrar sıçramaz daha önce başlattığı dijitalleşme atağını hızlandıran Karabağlar Belediyesi, birçok hizmeti internet üzerinden vermeye başladı. “Online randevu”, “online nikah başvurusu”, “online moloz başvurusu”, “KARBEM’de online eğitim” gibi hizmetlere, beyan değeri işlemleri de eklendi. Bu kapsamda, vatandaşlara daha kısa sürede ve daha kaliteli hizmet verilmesi amacıyla, Karabağlar sınırlarında bulunan gayrimenkullerle ilgili beyan değeri talepleri, “www.karabağlar.bel.tr” internet ve beyansuret@karabaglar.bel.tr mail adreslerinden talep edilebilir.
Konuyla ilgili bilgi almak isteyen vatandaşlar Karabağlar Belediyesi’nin 414 78 45, 414 78 51, 414 81 38 ve 414 81 62 numaralı telefonlarını da arayabilir.
Hızlı ve zamanında…
Karabağlar Belediye Başkanı Muhittin Selvitopu, salgının yeniden hız kazandığı bir dönemde dijital hizmetlerin önemine vurgu yaparak, “Karabağlar Belediyesi’nde internet ortamında verilen hizmetlerin sayısı hızla artıyor. Amacımız vatandaşlara daha iyi hizmeti zamanında ve kaliteli biçimde sunmak olduğu kadar, onların belediyeye olabildiğince az gelmesini sağlamak. Böyle koronavirüsün bulaşma riski de o oranda azalacak. Emek ve malzemeden tasarruf edilmesini de amaçlayan dijitalleşme çabamız devam edecek” dedi.