EBYS
Kurumumuz ve Kalkınma Bakanlığı arasında yapılan protokol ile Elektronik Belge Yönetim Sistem uygulaması 15/08/2016 tarihinden itibaren aktif bir şekilde kurumumuzda kullanılmaya başlanmıştır.
22/11/2016 tarihinde Bilgi İşlem Müdürlüğü tarafından hazırlanan EBYS Yönergemiz yürürlüğe konulmuştur.
Kurumumuz EBYS Sistemine geçişiyle birlikte doküman oluşturma ve saklama maliyetlerinin azaltılması, kırtasiye giderlerimizden, zamandan ve iş gücünden tasarruf sağlanması, güvenli ve mekandan bağımsız erişim imkanı sağlaması, evrak akışının hızlı ve doğru sonuçlandırılması, saklanan belgelerin, yönetilen bilgiye dönüştürülmesi hedeflenmektedir.
Vatandaşa evrak süreçleri ile ilgili kabul, ara mesaj ve sonuç smsleri gönderilebilmektedir.