MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
Figan YILDIRIM
Mali Hizmetler Müdürlüğünün Görevleri;
- İzleyen iki yılın bütçe tahminlerini de içeren müdürlük bütçesini, stratejik plan ve yıllık performans programına uygun olarak hazırlamak ve müdürlük faaliyetlerinin bunlara uygunluğunu izlemek ve değerlendirmek,
- Mevzuatı uyarınca belirlenecek bütçe ilke ve esasları çerçevesinde, hizmet gereksinimleri dikkate alınarak müdürlük ödeneklerini uygun bir şekilde kullanmak,
- Müdürlük, bütçe uygulama sonuçlarına ilişkin verileri toplamak, değerlendirmek ve bütçe kesin hesabı ile mali istatistikleri hazırlamak,
- 1319 sayılı Emlak Vergisi Kanunu, 2464 sayılı Belediye Gelirleri Kanunu ve Müdürlüğün görev alanı dahilinde ilgili mevzuatlar çerçevesinde Belediye gelirlerini tahakkuk ettirmek, gelir ve alacaklarının takip ve tahsil işlemlerini yürütmek,
- Belediyenin muhasebe hizmetlerini yürütmek,
- Belediyenin mülkiyetinde veya kullanımında bulunan taşınır ve taşınmazlara ilişkin icmal cetvellerini düzenlemek,
- Belediyenin diğer idareler nezdinde takibi gereken mali iş ve işlemlerini yürütmek ve sonuçlandırmak,
- Mali konularla ilgili diğer mevzuat uygulamaları konusunda Başkan’a üst yönetime ve harcama yetkililerine gerekli bilgileri sağlamak,
- İhalelere Mali uzman olarak komisyon üyesi görevlendirmek,
Müdürlüğün teşkilat yapısı aşağıdaki gibidir.
a) Muhasebe Hizmetleri
1) Muhasebe-Kesin Hesap ve Raporlama Birimi
2) İcra Takip Birimi
3) Tahsilat Birimi
b) Gelir Hizmetleri
1) Sicil-Yoklama Birimi
2) Emlak Tahakkuk Birimi
3) Diğer Gelirler Tahakkuk Birimi
4) Tarama-Kontrol Birimi
c) Yazışma, Arşiv ve Özlük Hizmetleri Birimi
İletişim :
Telefon : 414 78 40
Faks : 414 78 61
Mail : malihizmetler@karabaglar.bel.tr